Monday, July 21, 2008

Angan dan Sedar...

angan dan sedar...bunyi mcm lagu m.nasir ngan mawi kan...tp kalau tu la yg korang fikir mmg terpesong sgt3 la...cume hari ini aku nak citer pasal aku ngn kwn2 kat ipba ni msk jejak kembara smpena mggu kesenian islam...mmg kat sni tiap2 tahun ada benda ni...banggu aku rase ngan budak2 ipba ni sbb dapat menjayakan benda ni ngan sebaik mgkn...tu la hebatnya korang semua...tahun ni dalam angan dan sedar aku kat sini dah kali kedua aku join jejak kembara ni...bermakna dah 2 tahun la aku kat sni...cepat sggh kan ms berlalu...msh ingat lg hr pertama kat sni ngan ma ngan ayah pastu sorang adik aku...rupenye dah lame aku kat sni...mgkn suasana kat sni yg membuatkan aku tak sedar yabg benda tu semua dah lame berlalu...terutamanya kwn2 aku yg best...sampai mati pun aku takkan lupakan korang...lagpn kat sni jugak la aku belajar bnyk benda utk aku jd seorg manusia...belajar utk tak susahkan org lain jugak...tp kalau org lain susahkan kita takpe...tu nameya K.A.W.A.N....

No comments: